Lorden, söndag & måndag

Igår fick Lorden gå en mysig skritt-tur i skogen med mig på ryggen :-) Han är så härlig, ska stanna & äta var och varannan meter, gulleplutten! <3

Idag fick han gå snabbjobb med M på ryggen. Han ska börja gå montéprovstarter på gamla dagar igen. Synd att jag inte har gått kursen, jag vill oxåååå göra provstarter med honom :-) Menmen, kanske tar Sally i höst istället eller något :) Han låg på 66 i puls efteråt, ingenting! Tror sista vändan gick efter 26... Han såg konfunderad när montésadeln åkte på, haha! Tror han tyckte det var konstigt att gå travjobb igen, och bra gjort av M att hålla honom i trav - jag tror inte att jag hade klarat det!



Imorgon tror jag det blir lättare jogging för honom, om han inte är allt för stel :-)
Over and out (för stunden...)!


Kommentarer
Postat av: Sofie - Ejan

Vad roligt att du tycker de :) *Ja ska försöka blogga oftare, blir bara inte så just nu för jag inte har någon egen dator, så de blir bara av när ja är hos mina föräldrar...



Men oj vad snåla domare ni måste ha som ger så dåliga procent, här brukar man aldrig få under 50%, därav jag tycker allt under 50 är jättedåligt. :P

2012-04-24 @ 14:42:49
URL: http://eifersuchtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0