Nya ridstövlar?

Såg på facebook igår att det är rea på tretorn-ridstövlar inne på Bidermans vid mig! Blev helt lyrisk, har väldigt länge velat ha sådana stövlar men aldrig haft råd. Nu kostar de 2000 kr och pappa har lovat att följa med mig idag och kika på dem! Hoppas, hoppas, hoppas att det blir ett par sådana. I sånt fall blir de svarta stövlar, typ de enda de hade kvar i lager - men det är fine för mig, är ändå bara svarta som är aktuella för mig :-)



Någon som har tretorn-stövlar? Ris och ros? :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Nya modellen får absolut ros utav mig!! :-) Gamla får det inte pga alla knappar och dragkedjor som går sönder, plus att de är tillverkade efter en annan form och är väldigt stor skillnad på hur de sitter på foten jämfört med nya modellen.



Nya modellen har knappar och dragkedja som ej går sönder, och helt fantastiskt passform på fot/ben :)

2012-04-19 @ 17:09:49
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0