ohmy...

Har haft värsta cravings efter det här huvudlaget länge nu! Det som har hindrat mig tidigare är just märket, Claridge House. Har ägt några huvudlag av det märket, och det håller inte. Efter bara någon användning har tyglar/hällor gått sönder och vice versa. Skulle dock verkligen vilja ha ett remontträns.

Hade främst tänkt ha detta till dressyr i så fall, men jag köpte ju ett jättesnyggt huvudlag på Stockholm horse show med lackad nosgrimma som jag ju använder till dressyr. Men ändå, detta hade jag nog köpt om jag hade haft råd att lägga pengar på något som med största sannolikhet snart går sönder :-)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att hitta en till ridtravarblogg :D Lorden ser riktigt trevlig ut.

2012-04-12 @ 01:29:35
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0