Snöoväder

Vi har världens snöoväder här hemma!

Hästarna fick stå inne idag, men jag kände mig lite tvungen att rida Lorden då han har stått i två dagar nu. Red ca 40 minuter och var helt genomblöt när jag kom tillbaka. Usch. Hade vinterkläder då jag inte hittade min regnjacka, jag trodde inte att jag skulle hinna bli blöt rätt igenom. Tji fick jag. Lorden fick faktiskt ländtäcke på sig också. Stackars gubben, han hatar verkligen det här vädret. Dock var han riktigt fin!

Han fick sig åtminstone en dusch efter, det tyckte han nog var skönt =)

image description

Får se lite vad vi hittar på i helgen, är sugen på en barbacka-tur men då vill jag ha soooool! :)
& om jag får igång min stationära data så kommer jag bjuda på riktiga nostalgi-inlägg i helgen :) Det är gött!

& förresten, brukar ni låta hästarna få en dag inne vid riktigt skitväder? Eller går de ute i regn och rusk också? Nyfiken :)


Kommentarer
Postat av: jossan

Självklart går de ute vid regn och rusk, de är hästar :-)

2012-04-20 @ 16:36:37
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0