Vi lever!

Jag har varit urkass på att uppdatera, har verkligen inte haft tid - igen :-( Sen har jag mått sämre än på länge också. Jag måste prioritera bättre, dels för er skull och sen är det även kul för min egen del att kunna gå tillbaka och läsa gamla blogginlägg.

Jag ska fixa några tidsinställda - lovar!

Kan ju berätta lite om de senaste dagarna. Har tränat dressyr med Lorden (mer i separat inlägg), annars har vi tränat på hemmaplan. Inget speciellt, han har känts fin :-) Red även ut med Sally förra veckan, åh vad kul det var! Galopperade henne för första gången, hon tar fattningen - men fort går det :-) Bara fortsätta träna på, jag tycker väldigt mycket om henne iallafall :) Ska bli kul att börja hoppa henne i framtiden. I onsdags tog jag med Lorden ut till Sally och red tillsammans med Malin. Gick så bra så, Malin tyckte Lorden var fin och Lorden blev helt tokkär i Sally! Så himla söt, pruttgubben min! :) <3

Idag var Lorden utlånad och han hade varit jättesnäll :)

Langar bild på fina tjejen. Den undre är från uteriten förra veckan.
image description

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0