Dagens

Idag ska Lorden broddas om - min rygg kommer älska det! ;) Det blir vila för hans del :)

Igår red jag på Strecket, mycket finare nu än vad han var när jag red honom sist. Väldigt mjuk, men lite på och av. Rätt var det är åker huvudet upp och han ångar på - andra stunder var han lugn och fin med huvudet sänkt. Man märker verkligen att jag inte riktigt vet hur jag ska rida honom, har ju i princip bara ridit Lorden i 5 års tid. Visst har jag motionsridit andra hästar men aldrig ställt några krav så. Iallafall var det svårt för mig, men Strecket var så duktig så! :-)


Fina Linus går ett banjobb :-)


Kommentarer
Postat av: Natalja

Vilken fining! :D

2012-02-09 @ 09:48:40
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0