Senaste dagarna

Hejsvejs!
I söndags red jag Lorden på sandslingan, så fin så! Lite väl pigg kanske då;)

I måndags fick han vila, igår red jag Barva-varvet. Gick också kanon, lite lat i början, lagom i mitten och het på slutet - haha! Så himla fint att rida där på vintern, mycket bra galoppsträckor! På sommaren är det för hårt för det... Men på vintern är det världens mysigaste runda, om det inte är för kallt ;) tog 90 min för oss att rida där igår, då red jag ändå på :-)

Var på licenskurs på kvällen, hade rundvandring. Gick också bra och nu har jag fixat en häst till det praktiska provet! Svinkul :-)

Lorden fick vila även idag, får se vad vi hittar på imorgon! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0