Vårväder

Idag skrittade jag ut barbacka i det härliga vädret, var ute i ca 40-45 min. Red på långa tyglar hela tiden. Han såg lite spöken men annars var han så duktig så :-)

När jag skulle hoppa upp så använde jag mig av en stol, som vanligt. Nu var det ju barbacka så jag hängde på honom för att sedan kravla mig upp. När jag hängde där och var på väg över med benet så gled schabraket runt och jag följde med, haha! Landade på fötterna på andra sidan, måste ha sett så himla roligt ut! Tur är väl det att jag har en snäll häst :-)

image description
Lorden i fina BR-grejorna innan vi stack iväg.

image description
Lorden efter ridturen, back-on-trackad och klar för natten.

image description
Bytte även strö till Lorden idag, från spån till pellets. På bilden är det inte vattnat. Får se om det fungerar bättre att hålla rent, Lorden har som hobby att skíta ner boxen så spånet blir svinäckligt. Man kan ju inte gärna tömma hela boxen på spån varje dag, blir ju svindyrt...



Kommentarer
Postat av: Natalja

sv; Tack så jättemycket :D Det var grymt kul! älskar att klubbarna drar igång med CR och liknande :D



Tyvärr har jag inga bilder på honom med rosetterna, då det vart stressigt hem :/ nästa gång ska det bli fler bilder och film!! :D

2012-02-12 @ 17:50:14
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Vet inte om Jessica svarat, men vi skriver upp dig på recensionslistan direkt. Det är en del på den så det kanske tar ett par dagar innan din recension kommer upp, men vi meddelar dig när den gör det :)

2012-02-12 @ 18:21:46
URL: http://www.stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0