Bad update

Förlåt för dålig uppdatering! Sjukt dåligt av mig men jag har så mycket att göra :-(

Iallafall, i söndags fick Lorden vila - det snöade och var blött. Igår red jag 1 varv i skogen, mest för att han skulle få röra lite på sig. Svinpigg var han iallafall :-) Var på tränarkurs på kvällen, vi kollade ett par filmer och gick igenom några frågor. Har eventuellt fått tag på en häst att göra det praktiska provet med, kul! :-)



Idag red jag 2 varv uppe i skogen, han var ännu piggare än igår! När vi galopperade fick jag inte ner honom i trav igen, haha! Hur mycket jag än försökte :-) Sötbubbe! Hade jag skrittat på långa tyglar för att sedan ta dem så fattade han galopp direkt. Haha jag älskar verkligen den hästen! Bäst är han!

image description

På återhörande!


Kommentarer
Postat av: jossan

SV: Hej! Är du fortf. intresserad av att köpa scapa-schabraket för 400:-?



MVH Jossan

2012-01-27 @ 09:26:01
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha snacka om att jag fick en chock nyss i inlägget om schabraket från kyro som är påväg till dig ( gick ej att kommentera i det) Jag bara hmm så likt min sadel å likt min häst, hmm men va fasen det är ju min häst;)

2012-01-27 @ 21:24:21
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0