Dålig på att uppdatera, igen!

Har haft så sjukt mycket att göra igen, det är inte klokt vad tufft det är att plugga på distans. Sen är ju jag expert på att ta allt i sista minuten också.

Iallafall, i torsdags var jag på trav - lilla Linus startade i monté. Tyvärr blev han störd och hoppade, annars hade han nog varit 3a. Han var 1a utan pengar nu tror jag. Han såg iallafall skitfin ut i övrigt, så bara på't igen :)

image description
Linus

Lorden vilade både onsdag och torsdag, i fredags skrittades han och igår körde jag honom i ungefär 50min. Har gått så bra så, fina killen. Han har fått ett BoT-täcke också, han ser så nöjd ut :-)


Bild från Lordens och min första lokala hoppning :-)


Sommar <3
Det var nog typ allt för nu :-) Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0