Barbackatur

image description

Såhär fin var Lorden idag :-) Gammal bild, lindorna var fram och hade ett annat huvudlag - men annars var ju färgerna detsamma, han gör sig riktigt fin i färgen Caribbean Sea (schabrak + lindor från BR)

Skrittade ut barbacka som sagt, var ute någon timme. Red vilse gjorde vi också, haha! Såg massa spår efter vildsvin som hade bökat runt, jag var livrädd att vi skulle stöta på någon.

image description
Bild från idag.

Tio minuter efter att bilden ovan togs så kom vi till en energiskog, jag började känna igen mig och skulle rida på kanten längs med energiskogen för att komma rätt. Lorden var skitspänd och fjantig (det var en massa vatten där, är ju läskigt!). Precis när han börjar slappna av igen och vi är förbi energiskogen så flyger han iväg åt vänster och sen rakt fram. Hur det sluta? Jo men visst, jag ramlade av så det stod härliga till.

Gjorde illa ryggen och har skrapat upp hela armbågen, är nog ingen större fara men jag rider nog inte imorgon. Ska se om jag kan låna en speedcart så kan jag köra pruttgubben istället :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0