Hästar jag ridit

Eftersom jag har dötråkigt tänkte jag göra en liten lista :-) Får se om jag kommer på alla hästar jag ridit :P
(53 stycken fick jag det till, tror jag har missat en massa hästar, men men :P)

A - Asti Tosti, Andy, Astalia
B - Boromir, Baileys, Booster, Burito, Blakkur, Baxers Kofta, Bitabs Hard Rock, Bubblan, Bailie Boy
C - Com Poncho, Cikada Sign, Caroline Song, Capri, Clara, Champ
D - Dante, Dögg, Dollar, Dixie, Diorit
E - Express,
F - Frida, Fabian,
G -
H - Helmingur
I - Irish Chief, Isabelle, Ior, Jonas
J - J.R.On Line, Julius, Justy, J.R.Cazira
K - Kola,
L - Lord Locksley, Lova,
M - Marlene Du Jag, My Monique, Mac Holiday, Moldi, Macintosh
N - Noblesse
O - Octavia
P - Power Play, P.S.Snooze
Q -
R - Robi, Rainman
S - Strecket
T - Tomboy, Tandemas Ivanovitj, Titti Viking
U -
V -
X -
Y -
Z -
Å -
Ä -
Ö -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0