I'm BACK :D

Finally! Jag är tillbaka!
Som jag redan nämt så läser jag in kurser, nu till en takt av 200%. Som ni förstår, så hinner jag inte med så mycket mer än skolan och Lorden. Nu är det tack och lov bara 2 veckor kvar innan jag återgår till att läsa på 100% igen. Iallafall så kommer jag fixa en massa tidsinställda nu, har så mycket att berätta! Behöver ju inte ta allt på en gång ;)

image description
Bild från idag

Iallafall, ska berätta om dagens ridpass! Red två varv runt Smedjeby i rygg på C. Han tyckte att Lorden drog i ena bak. Kan vara av den enkla anledningen att jag bara åkte häst för att hinna med C, så Lorden gick på dubbla spår. Jag märkte inget konstigt med Lorden iallafall så vi får väl se hur det utvecklar sig :-)

Sen ska jag kanske nämna att Lorden fick nya dojjor igår =) Fina, fina hästen!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0