Klättring

Red bort till backarna och klättrade lite idag, gick mycket bra. Galopperade i teknikbacken som jag kallar den, han är så söt när han tar i allt vad han orkar, min gammelman :-) <3

image description

För övrigt så tror jag att jag kommer ligga lågt med uppdateringen här ett tag, mycket har hänt idag och förutom ridningen så har ingenting varit positivt. Jag håller på att hamna i en riktig svacka igen, vilket jag var livrädd för men så är tyvärr fallet - igen. Ingenting känns roligt och jag ver precis vilka människor jag ska umgås med för att jag ska må ännu sämre. Fan, jag trodde jag var glad...

Ha det fint tills vi hörs igen! (Förhoppningvis om ett par dagar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0