Körning på schemat

Igår var det som rubriken säger körning som stod på schemat. Tror inte det finns något härligare än att sitta bakom med musik i öronen och bara jogga lugnt. Skönt att Lorden är så himla snäll, blir riktigt mysigt då =)

image description

Iallafall så kändes han oerhört stel i början, men efterhand så kändes han istället otroligt fin. Tror att det blir ett besök av en massör eller equiterapeut snart.

image description

Hur brukar ni med ridtravare göra, brukar ni köra era hästar? Varför/varför inte? :-)


Kommentarer
Postat av: Jummie

Har faktiskt inte provat om jag ska vara ärlig, tycker körning är ett bra komplement till ridningen men min häst är inte trygg nog att köra, tror jag :/

2012-03-25 @ 21:33:28
URL: http://jumsan.blogspot.com
Postat av: Bonnie

Min förra travare körde jag inte då hon var en jäkel på att slå och ha sig, lille herrn däremot tänkte jag köra bara jag får tag på en vagn:)

2012-04-10 @ 22:04:29
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0