Motivationen tryter...

Som rubriken lyder så tryter motivationen till allting just nu. Har absolut ingen motivation till att plugga, verkligen ingen motivation till att rida. Jag lyckas ju inte få något jobb heller som det verkar, jag hade verkligen hoppats på ett jobb som personlig assistent, men verkar inte bli något med det heller.

Imorgon ska jag dock försöka ta mig i kragen och rida, det skulle bli varmt och sol så förhoppningsvis blir det lättare då. Jag skulle också behöva ringa min samhällskunskapslärare, men jag orkar verkligen inte bli förhörd på hela kursen genom telefon just nu. Får se om jag kanske försöker ta det på måndag istället.

Totalt värdelöst inlägg, behövde bara få det ur mig.


Mitt livs kärlek, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Jummie

Vad behöver du och vad vill du ha? Jag har lite kompisar som vill bli av med sadlar, tänkte om man kunde kränga en billigt åt dig =) Annars är Laila Parnet som jag använt som sadelutprovare SUPERBRA!

2012-03-21 @ 23:50:51
URL: http://jumsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0