Stort beslut.

Tog ett stort beslut idag, har äntligen bestämt mig för att söka hjälp - äntligen!
Jag orkar inte mer nämligen, att alltid gå i negativa tankebanor och tycka att jag är värdelös, dum i huvudet, icke önskvärd med flera.

Detta går ut över andra, speciellt när de på något sätt bekräftar att jag är värdelös = jag överreagerar. Ofta var det inte ens meningen liksom, att få mig att känna mig värdelös.

Kommer alltså börja på en ny kula och förhoppningsvis få hjälp med att tänka annorlunda.

image description
Här är min hund, inte heller så frisk - haha!


Kommentarer
Postat av: Jummie

Det är ett riktigt stort steg i rätt riktning, bara en sån sak. Härifrån kan det egentligen bara bli bättre om du ger det lite tid och har lite tålamod. Hoppas på det bästa! Kram!

2012-03-17 @ 05:49:48
URL: http://jumsan.blogspot.com
Postat av: Anette Nord

Bra jobbat Carro! :) Du är stark och du klarar det här :) Stort "Lycka till"! :)

2012-03-17 @ 06:38:20
URL: http://anette-nord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0