Långtur

Idag var vi ute 3 timmar och red, så mysigt! Inte ofta jag tar mig tiden till att rida så länge, men det måste jag definitivt göra oftare. Var riktigt ledsen när jag red iväg, satt typ och grät men den hästen får mig verkligen att glömma allt annat. Från tårar till ett stort smile på läpparna när vi var tillbaka. Han är så härlig!

Han var ganska spänd och nervös när vi red iväg, tror han sket 10 gånger på en timma. Därför krävde jag inte så mycket i början. Den sista timmen när vi var på väg hemåt började jag däremot kräva lite mer och herrejäklar vad bra han gick stundtals. Hade ingenting i händerna och det händer tyvärr sällan. Så nöjd med plutten! Han var ganska tjock i h. bak när vi red iväg, jag vet vad det beror på. Det hade dock gått ner massor under tiden vi var ute, han var väldigt fin i benet när vi kom tillbaka.

Vi måste rida över en rätt så otäck bro som går över en järnväg, iallafall om man ska rida den rundan som jag red idag. Lorden är 150% trafiksäker, men vore ändå otäckt om tåget skulle komma när man är mitt över bron. Bjuder på 3 bilder jag tog under vår mysiga ridtur.



Den läskiga bron i två bilder nedan:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0