Tidsinställt - julglädje

Jag tänkte på en sak igår, när jag agerade tomte (Jag vet, något sent!)...

... Vad lätt det är egentligen, att göra någon glad! Igår vad det stallägarna som fick både vin och lite gott. Alltid härligt att se hur glad en människa kan bli, inte för presenten i sig - utan tanken på att någon annan faktiskt bryr sig om än och ger bort en gåva, just för att visa det. Härligt var det iallafall, själv blir man ju också varm och glad i kroppen.

Jaja, i övermorgon fyller jag gammal kärring (21 år!). Har åldersångest så det skriker om det, känner mig - på riktigt! - urgammal... Ha det fint!


Du är lycka! <3


Kommentarer
Postat av: natalja och ridtravaren hillbilly (:

sv: Åh tack så jättejättemkt! din kommentar värmde verkligen, då det är precis vad jag strävar efter, lång och låg i avslappnat tempo! :)



Hillbilly är 6 år gammal! :) har du oxå en ridtravare? :D

2011-12-30 @ 22:06:11
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0