Träningsvärk

Idag bestämde jag mig för att jogga Lorden, för att se hur stel han skulle vara efter gårdagen. När vi började trava stapplade han fram i 20 meter, jag tänkte nästan vända hem. Dock släppte det, sen var han hur fin som helst. Inte så het som han brukar vara, så kan tänka mig att det är träningsvärk. Red lite lätt i alla gångarter, avslutade med att skritta över stock och sten i skogen.

På eftermiddagen gjorde jag i ordning honom som vanligt, han fick på sig sitt Back on track täcke, så förhoppningsvis hjälper även det till att mjuka upp honom :) Imorgon får han vila, på torsdag ska jag rida ungefär som idag och på fredag skulle han gå ett snabbjobb till tror jag :-)


Snyggt regntäcke va? Söt i prästkragar :-)

Och jag är så taggad på att tävla i maj!!! Längtar ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0