Uteritt i härligare väder!

Idag hade vi härligare väder än igår :-) Var sol när jag åkte ut mot stallet.
Dock var jag så himla opepp på att rida, visste inte riktigt vad jag skulle hitta på. Dock löste det sig när jag kom ut till stallet, Louise skulle rida på Royson så jag fick sällskap. Inte så ofta det händer, att jag får sällskap alltså.

Vi red ihop halva sträckan, Royson blev allt för pigg sen så vi kunde inte fortsätta rida tillsammans. Men kul var det iallafall :) Lorden var också skapligt pigg men kändes samtidigt fin, han fick helt enkelt springa på lite :-)



Eftersom jag sitter på den stationära datorn nu så ska jag göra ett tidsinställt inlägg till imorgon, riktig nostalgi :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0