Sundbyholm

Är på sundbyholmstravet, strax ska Strecket springa :-) Heja heja heja!!!



Kommentarer
Postat av: Natalja och Hillbilly (:

sv: Hoppning! :) om det blir av blir det hans andra "tävling". Så det blir isåfall bara en CR på 70 cm. Om det känns bra då, så kör vi på 80 nästa gång! (det är "serie-hoppning") :D



Hoppas verkligen att det går! :D hehe. älskar att göra hästen och utrustningen fin inför tävling ;)

2012-01-11 @ 11:24:07
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Postat av: Anna m. Ridtravaren Emmet

SV: asså vad är det här? snacka om att klanka på mig här. Det ståd såhör i tidningen, jag har gått på det. jag har inte sgat att det är deras fel. jag tycker det är konstigt att dom inte hade märkt nåt osv. Man märker om det inte äör npån häst i transporten? det blir ett par hundra kilo lättare att dra. Men fortfarande är det ju självklart tragiskt! stackars tjejen...

2012-01-12 @ 13:25:55
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0