Lite nytt.

Halloj!
Bloggen kan bli lite rörig nu i ett par dagar, håller på att flyttar om i kategorierna. Lordens inlägg håller på att flyttas ihop (Se de 4 LORD LOCKSLEY - kategorierna). Detta för att jag vill kunna hitta hans inlägg lätt, för min egna del. Sedan kommer jag säkerligen fortsätta fylla på några av kategorierna. Har många bilder och minnen med den hästen som jag gärna vill dela med mig av och ha nedskrivna i den här bloggen. Jag kommer säkerligen att hälsa på honom också, när jag inte saknar honom lika mycket. Skulle jag börja hälsa på honom nu skulle det väl bli varje dag, haha :)

Sedan välkommnar vi en ny kategori också, MISS HOMEWORK (SALLY)!. Henne har jag ju ridit sporadiskt ett tag, men nu blir det desto mer när jag inte har Lorden längre. Första inlägget i denna kategori kommer upp imorgon.

Sedan åker jag ju till Karlstad på söndag som sagt, för att kolla in ytterligare en häst. Verkar som att jag kommer att ha att göra iallafall.

Jaja, det jag egentligen ville ha fram med detta inlägg - Ursäkta om det blir rörigt ett par dagar nu! Är ju ett par kategorier som ska försvinna, så måste flytta om inlägg lite och så :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0