Projekt på gång

Ja, i helgen och inom den närmsta veckan har jag ett stort projekt på gång. Jag ska nämligen... Rensa och tvätta bland alla mina hästsaker! Se vad den nya hästen ska ha för grejor, samt Sally såklart. Funderar på om jag ska sälja av lite Back on track saker, känns inte som att jag kommer att ha användning för sådana stalltäcken när jag kommer ha hästarna på lösdrift...

Som sagt, får se. Och detta är faktiskt ett stort projekt, HELA farfars garage är fyllt utav hästgrejor. Jisses, haha.

Har ju en hel del grejor med Lordens namn på, detta kommer jag nog att behålla - kan vara kul att ha. Bland annat ett tävlingschabrak han vann på DM 2009. Om inte annat kan man ju använda dessa schabrak så länge man rider hemma ;-)

Ojoj, vad jag kommer att ha att göra...


Kommentarer
Postat av: Jummie

Har du något du vill sälja, så skicka en lista till mig ;)

2012-06-13 @ 18:24:54
URL: http://jumsie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0