Ridhus

Idag var vi i ridhus för att trimma lite inför tävlingen nästa vecka :-) Hoppade bara 5 språng för att känna lite på honom, sen blev det bara dressyr. Jag är mycket nöjd med honom, han släppte rätt fort och var inte alls lika stel åt vänster som han brukar vara :)

Förresten, hör & häpna... Vi blev filmade! :D Första gången på evigheter ju! Visar er hoppfilmerna i detta inlägg, kommer ett par filmer imorgon när jag rider dressyr också :-)

Jag hade nya och för långa stigläder och det gick inte att korta mer, så jag måste göra nya hål till tävlingen nästa vecka. Vet att vi inte vinner många poäng på stil, men vad tycks? :-) (Ignorera att vi pratar, stäng av ljudet eller något - haha!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0