Mysgubbe

Min gamla man och jag var ute och red i nästan 3 timmar idag :-) Mestadels skritt, men blev lite trav också. Han känns inte helt hundra, inte halt eller oren - han har bara problem att hitta traven. Större problem än vanligt alltså. Känns nästan som om han skulle sitta fast bak någonstans. Får skritta honom dessa dagar som är kvar :-) I skritten känns han helt som vanligt, det är bara i övergångarna han känns knas.

Bild på Daniela & Lorden från i lördags :) Hoppas att jag får bilderna från när jag red också snart :)



Kommentarer
Postat av: Sofie - Ejan

Hej. Tanken är att jag ska skriva om dressyren och traben också har bara inte hunnit än, får se när jag slår mig ner vid datorn hemma nästa gång, bloggar nästan bara från mobilen :)

2012-05-29 @ 17:30:31
URL: http://eifersuchtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0