Saknad...

Jag kommer sakna dig så himla mycket hjärtat.

Igår red vi till Kjulaby för att få lite bilder på oss, han gick bra =) Daniela red också, superfina var dom! :) Efter det red jag lite till, och jädrar i havet vad fin han var! Verkligen en WOW-känsla! Bilder kommer upp här så fort jag får dem av Daniela! =)

Idag jobbade jag i stallet först, pluggade några timmar, tog sedan in 3 hästar och stack till Ekeby för att kolla på deras familjedag. Var riktigt roligt faktiskt! Vann ett par ridstrumpor på ett lotteri, sitter aldrig fel! (Alla mina är ju typ trasiga också). Sedan åkte jag tillbaka till stallet och skrittade ut på Lorden i 80 minuter, gick bra. Han var lite spänd och gick och maskade lite, men annars var det så himla mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0